نوشته شده توسط : morfy

اجرای تمام بازی ها به وسله JoyStick با Xpadder v2010.11.17


Xpadder نام نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد بازی هایی که تنها توسط موس و Keyboard طراحی شده اند را به راحتی با جوی استیک بازی کنید . در واقع Xpadder به شما توانایی این را می دهد که بازی هایی که برای جوی استیک به خوبی برنامه ریزی نشده اند ( که البته تعدادشان هم کم نیست) را به راحتی با جوی استیک خود هماهنگ کرده و بازی کنید . از قابلیت های بسیار جالب دیگر این نرم افزار اینکه می توانید کلید هایی را بر روی جوی استیک خود برنامه ریزی کنید تا در هنگام بازی موزیک برایتان پخش کند یا با یک جوی استیک به صورت چند نفره بازی کنید

 

Xpadder اجرای تمام بازی ها به وسله JoyStick با Xpadder v2010.11.17

 

password اجرای تمام بازی ها به وسله JoyStick با Xpadder v2010.11.17پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای تمام بازی ها به وسله JoyStick با Xpadder v2010.11.17لینک دانلود – 678 کیلوبایت | لینک کمکی



دسته : ابزارهای مفید , ویندوز  تعداد بازديد : 32599

منبع : www.AsanDownload.com


نمونه های متعددی از ویندوز در بازارها موجودند که برروی آن ها جمله جالبی هک شده است. قابلیت نصب خودکار همان جمله است، این چند کلمه نکته مهمی را بیان می دارد. اول این که وقتی مسئله این نوع ویندوز ها مطرح می شوند نشان از آن است که کاربر کارش را ساده تر دنبال خواهد کرد و لازم نیست برای نصب ویندوز مدت زمانی را صبر کند و برای لحظه به لحظه سوال ها و مراحل نصب منتظر بماند . دوم این که کاربرانی که با نصب نسخه های مختلف ویندوز آشنایی ندارد لازم نیست همیشه برای نصب به دنبال فرد دیگری باشند و به سادگی می توانند یک ویندوز را به سادگی نصب کنند. اما نکته ای دیگر هم مطرح می شود و آن هم اینجاست که چگونه شرکت های مختلف با نام ها و برندهای متعدد این گونه ویندوزها را از حالت عادی به شکل نصب اتوماتیک آماده می نمایند. مطمئنا نرم افزارهایی هستند که در این زمینه به این گونه شرکت ها کمک می کنند. یکی از این نرم افزارها که می تواند علاوه بر شرکت های نرم افزاری به کاربران معمولی هم کمک کند تا به جای وقت گذاشتن در نصب معمولی یک ویندوز با قابلیت نصب اتوماتیک تهیه کنند  Almeza MultiSet نام دارد. این نرم افزار این امکان را فراهم می کند تا به سادگی یک ویندوز اتوماتیک نصب تهیه کرد بدون این که کوچکترین آموزشی لازم باشد. نکته جالب این جاست که این نرم افزار قابلیت اضافه کردن سرویس پک های جدید ، نصب یا از بین بردن نرم افزارهایی که در ویندوز به صورت اتوماتیک نصب می شوند و مواردی از این قبیل را دارا می باشد. برای مثال می توان نسخه 8 از مرورگر اینترنت اکسپلورر و همچنین نسخه 11 مدیاپلیر را به صورت اتوماتیک برروی ویندوز XP قرار داد. ساخت دیسک های بوت ، کنترل از راه دور، پشتیبانی از انواع لوح های فشرده چه سی دی ها و چه دی وی دی ها، قابلیت ساخت ایمیج و بسیاری موارد کوچک و بزرگ دیگر از بخش های مهم Almeza MultiSet به شمار می رود. بد نیست که هریک از ما ویندوزی داشته باشیم که شخصا آن را آماده سازی کرده و هرگاه لازم شد از آن بهره مند شویم. تنها پس از استفاده از این نرم افزار و ساخت یک ویندوز اتوماتیک نصب لازم است سی دی ویندوز را گذاشته و منتظر بمانیم تا ویندوز و تمامی نرم افزارهای مورد علاقه به سادگی و به صورت خودکار نصب شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Almeza MultiSet Professional v7.8.2:
- قابلیت ساخت دیسک ویندوز با امکان نصب اتوماتیک
- امکان اعمال تمامی تظیمات خصوصی برروی فایل های ویندوز
- قابلیت نصب نرم افزارهایی نظیر مدیاپلیر 11 و یا IE نسخه های جدید برروی دیسک ویندوز
- امکان ساخت دیسک بوتیبل
- ایجاد سی دی يا فلاش ديسك با  قابلیت بوت
- قابلیت رایت برروی سی دی یا دی وی دی
- بازگردانی ویندوز به حالت اولیه و تنظیمات معمولی
- امکان برقراری ارتباط و کنترل از راه دور
- امکان سازگاری با انواع شبکه ها و قابلیت نصب برروی شبکه های محلی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




 طريقه فعالسازي : محتويات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار كپي كنيد.

 قيمت: 99.95 دلار آمريکا
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  8.36 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

دسته : ابزارهای مفید , ویندوز  تعداد بازديد : 24404

منبع : www.AsanDownload.com


nLite یك نرم‌افزار خارق‌العاده كه از طریق رابط گرافیكی خود به شما امكان می‌دهد هر یك از اجزا و مؤلفه‌های ویندوز را كه بخواهید، از روی این سیستم‌عامل بردارید. بعد از حذف هر مؤلفه، این گزینه در اختیار‌تان قرار می‌گیرد تا یك ویندوز جدید به صورت سی‌دی تولید كرده و آن را منتشر نمایید. در واقع این نرم‌افزار این اجازه را به شما می‌دهد تا هر نوع ویندوزی را كه دوست دارید با متعلقات و مخلفات مورد نظرتان، تولید كرده و در اختیار دیگران بگذارید. شما ميتوانيد توسط اين نرم افزار تمامي هات فيكس هاي مورد نياز يا سرويس پكهاي موجود ويندوز و همچنين درايورهاي مورد نياز براي نصب ويندوز را به سي دي نصب خود اضافه كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار nLite v1.4.9.1:
- اضافه كردن سرويس پك هاي جديد به سي دي ويندوز براي نصب آسان
- نصب و حذف كردن برنامه هاي ويندوز
- امكان اضافه كردن تم و تصاوير و...
- اضافه كردن درايور هاي نصب ويندوز
- امكان غير فعال كردن و حذف قابليتهاي غير ضروي در ويندزو براي افزايش سرعت
- قابليت اضافه كردن نصب خودكار ويندوز
- اضافه كردن وصله هاي ويندوز به سي دي نصب ويندوز
- ساخت سي دي بوت ويندوز با فرمت ISO
- امكان ايجاد امكانات دلخواه در رجيستري ويندوز
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


این نرم افزار با سیستم عامل های Windows XP, 2000, and Server 2003  کار می کند و اگر تمایل دارید از نسخه ویستا این نرم افزار استفاده کنید می توانید ورژن vlite را دانلود کنید . من در این آموزش ورژن nlite را آموزش می دهم که کاملا مشابه vlite می باشد . بعد از نصب نرم افزار nlite و اجرا شدن نرم افزار بروی دکمه next کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود در این صفحه نرم افزار nlite از شما محل سی دی نصب ایکس پی را می خواهد که شما با کلیک بروی دکمه Browse که  محل سی دی نصب ویندوز را نشان می دهید
بلافاصله بعد از تعیین محل سی دی نصب ویندوز ایکس پی ٬ نرم افزار محلی برای ذخیره محتویات داخل سی دی می خواهد که شما محلی را بروی هارد کامپیوتر برای ذخیره کردن اطلاعات مشخص می کنید . بعد از تعیین محلی برای ذخیره کردن اطلاعات نرم افزار شروع به کپی کردن محتویات داخل سی دی نصب در محل تعیین شده می کند بعد از اینکه اطلاعات داخل سی دی به طور کامل در محل تعیین شده کپی شد نرم افزار مطابق تصویر زیر اصلاعاتی همچون حجم ٬ ورژن و .. سی دی نصب ویندوز را نمایش می دهد .
با کلیک بروی دکمه next پنجره presets باز می شود و با توجه به اینکه شما اولین بار است که از این نرم افزار استفاده می کنید تنظیمات قبلی وجود ندارد در نتیجه محتویات این صفحه خالی است . بروی دکمه next کلیک کنید تا پنجره task selection باز می شود . این پنجره بسیار مهم از چهار بخش تشکیل شده است . بخش اول integrate می باشد که شما می توانید مواردی را به سی دی نصب ویندوز اضافه کنید به عنوان مثال فرض کنید همواره شما بعد ازنصب ویندوز xp مجبور هستید سرویس پک ٬ یک سری نرم افزار و درایو هایی را مجددا نصب کنید ولی با استفاده از این بخش می توانید موارد ذکر شده را به سی دی نصب ویندوز اضافه تا از این به بعد این کار به طور اتوماتیک انجام شود . در بخش remove شما می توانید بسیاری از نرم افزار ها و یا ویژگی هایی که هنگام نصب ویندوز بروی سیستم قرار می گیرد را غیر فعال کنید با انتخاب بخش setup شما می توانید تنظیمات خاص و جالبی را بروی سی دی نصب ویندوز xp اعمال کنید به عنوان مثال در قسمت unattend می توان شماره سریال نصب ویندوز را داد تا در هنگام نصب ویندوز دیگر درخواست شماره سریال نشود و یا در قسمت tweaks می توانید با تنظیم نمودن بخش هایی که غالبا در بخش رجیستری صورت می گیرد ویندوز را بر اساس سلیقه خودتان تنظیم و نصب کنید و در انتها بخش create قرار دارد که می توان یک سی دی قابل بوت ساخت و بروی سی دی و یا دی وی دی رایت کرد .




 دانلود -  2.52 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 سايت سازنده
 لينک منبع


 تصويري از محيط کرک شده ي برنامه تصويري از محيط برنامه سايت سازنده
 لينک منبع

گزارش لينك خراب







:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: